Колаж ЗМІСТу
1 Анастасія Добряк30 січня 2024, 12:01
Ідеї про QR-коди й паперові квитки для оплати проїзду в Полтаві відклали, бо влада обіцяє, що з 1 лютого валідатори залишаться у транспорті.
Змінюватися для пасажирів електронна оплата не буде. Про це повідомила ЗМІСТу пані секретар Полтавської міської ради Катерина Ямщикова на брифінгу 30 січня.
Електронна оплата у трансопрті Полтави
З «Фарго-Сістемс», що впроваджує електронний квиток у Полтаві, планували 31 січня розірвати договір через недотримання умов. Оператор е-квитка неодноразово просив про зміни дедлайнів. Тепер у компанії змінюють креівництво, тож радикальних рішень не буде, а з підприємством продовжать працювати:
«Завдяки тому, що немає розірвання договору, бо у нас завтра виконавчий комітет збирається, це питання лише 31 січня розглянуть. Якби ця історія була за тиждень-два зʼявилася, були би зміни, бо ми розірвали б договір. Станом на зараз, у нас буде цей період перехідним, але момент появи білетиків паперових – відсутній. Цього переходу з паперовими квіточками не буде».
Катерина Ямщикова
Видання «Полтавщина» повідомляло, що 1 лютого у транспорті може зникнути електронна оплата, бо з оператором розірвуть договір через невиконання дедлайнів.
Паперові квитки у транспорті
У 2023 році полтавські тролейбуси виїхали на маршрути без валідаторів, а заплатити за проїзд можна було тільки готівкою. Виконавчий комітет зібрався на засідання, щоб дозволити й надалі користуватися електронною оплатою, хоча оператор не виконав умови договору.
Тодішній заступник керівника відділу з транспортних питань та зв’язку Сергій Шпак повідомив, до виконкому надійшов лист від ТОВ «Фарго-сістемс». З нього відомо, що оператор готовий брати 7% винагороди з кожної оплати у громадському транспорті через валідатори замість 9,9%.
ЗМІСТ писав, що через скарги полтавців планують змінювати маршрутну мережу. Жителі Юрівки скаржаться на ігнорування перевізниками графіків руху транспорту. Міська влада планує змінити маршрутну мережу, щоб задовольнити потреби у громадському транспорті.
Маршрутна мережа і зміни
Сергій Гладких каже, що у новій мережі дійсно немає 19 маршруту, а маршрути великого кільця не влаштовують людей. На сьогодні розпочав роботу маршрут №48 через Юрівку й до центра, але перевізник не виконує графік. За словами посадовця, виходом буде збільшити до чотирьох кількість одиниць да маршрутів №21 та 22 та зміна напрямку маршрутної мережі, запуск нового маршруту. Сергій Гладких вважає, що це доволі реалістично зробити найближчим часом.